maanantai 6. toukokuuta 2013

Helmaa auki

Tänään pääsin taas pitkästä aikaa pallukan kimppuun. Iltapäivän ohjelmassa oli kuskinpuolen tunkinkorvakkeiden poisto. Kumpainenkin oli askarreltu kasaan neliö ja u-palkkeja käyttäen, osittain vanhojen ruostuneiden palkkien päälle.

Edessä lattian ja rungon välinen profiili oli lähes kokonaan ruostunut. Tuota profiilia en sitten älynnyt tilata edellisessä osatilauksessa, joten nyt kasaus seisonee taas hetkisen, kunnes saan sopivaa profiilia käsiini. Päällepäin nuo näyttivät alunperin ihan ok kuntoisilta. Takaa paljastui vastaava ongelma ja myös runkopalkista löytyi mätää tunkinkorvakkeen alta. Tuohon sentään sain uutta rautaa tilalle, joten ihan pelkäksi rälläköimiseksi iltapäivä ei mennyt.

Kun koitti auton pukkaus sisätiloihin, niin pohja/kylki näytti tältä.

Jotenkin on alkanut tuntua siltä, että taidan sittenkin vaihtaa koko matkustamon lattian. Voi olla loppupeleissä helpompi ja nopeampi operaatio tehdä lattia kahdesta isosta valmiista korjauspalasta kuin alkaa parsimaan useampaa pienempää paikkaa kasaan sieltä täältä.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti